Divisie C
Moderator: Moderator
1-0 gewonnen van fc bruges (10 LR beter, had dus wel een grotere marge kunnen zijn) omdat hij waarschijnlijk vergeten is z'n aggresie in te stellen. 100% agressie bij een 95% scheidsrechter.
Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
idd erg cru voor jouCeltic'85 wrote:Ik heb het ook es zitten : Thuis 1% beter en toch verliezen zelfs.

-
- Member of the Soccer Project Association
3-2 winst tegen FC Strakapud!
Ik had amper een punt verwacht... Ik miste maar liefst 5 basisspelers door schorsingen!
Ik haalde gelukkig nog een linierating van 130 bij een agressie van 50%.. En dit met een GK met BP 66 en een LB met een BP van 62! Deze winst was heel belangrijk. Want nu komen we terug tot op 3 punten van de nieuwe leider... FC Cosi fan tutte
. Fresh heeft daarin een grote rol gespeeld... hij won namelijkmet 3-2 van FP Praha!
Nu gaan we de laatste week in... Eerst thuis tegen FC SY... dan uit op AS Bari. En dan thuis tegen tiramitsu. Van deze laatst genoemde moeten we zeker winnen. Thuis tegen FC SY moet minstens een punt gehaald worden. En uit tegen AS Bari zouden we al tevreden zijn met een gelijkspel... Ik heb het namelijk altijd lastig tegen hem....

Nu gaan we de laatste week in... Eerst thuis tegen FC SY... dan uit op AS Bari. En dan thuis tegen tiramitsu. Van deze laatst genoemde moeten we zeker winnen. Thuis tegen FC SY moet minstens een punt gehaald worden. En uit tegen AS Bari zouden we al tevreden zijn met een gelijkspel... Ik heb het namelijk altijd lastig tegen hem....

-
Serieus, wie had dat nou gedachtpurple_white wrote:3-2 winst tegen FC Strakapud!Ik had amper een punt verwacht... Ik miste maar liefst 5 basisspelers door schorsingen!
Ik haalde gelukkig nog een linierating van 130 bij een agressie van 50%.. En dit met een GK met BP 66 en een LB met een BP van 62! Deze winst was heel belangrijk. Want nu komen we terug tot op 3 punten van de nieuwe leider... FC Cosi fan tutte
. Fresh heeft daarin een grote rol gespeeld... hij won namelijkmet 3-2 van FP Praha!
![]()

Met maar liefst 5 B-spelers en nog 6 vermoeide A-spelers door de uefa van gister nog gewonnen van de nummer 1

Prince88, proud manager of Fresh
-
2e puntenverlies van het seizoen vannacht opgelopen en dat was zo ingecalculeerd.
0-0 op Rapid Berchtem; na gelijke ratings en dat is het andere team dat vorig seizoen mee overgekomen is uit D.10 met mij en na real madridas weer een ploeg die met degradatie flirt waar ik tegen verlies.
0-0 op Rapid Berchtem; na gelijke ratings en dat is het andere team dat vorig seizoen mee overgekomen is uit D.10 met mij en na real madridas weer een ploeg die met degradatie flirt waar ik tegen verlies.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
-
- Team Board Member
Op kop , op 1 punt gevolgd door Celtic 85 , hopelijk kunnen we de kloof houden en promoveren we samen naar B.3!!!!!
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
-
Alimanzia Cebredas gaat wss; zodra de promotie naar B.2 vast staat; de kern vernieuwen; of toch een heel deel.
We hebben des te meer gemerkt dat een lage agressie veel perspectieven opent op spelgebied.
Meer nieuw later.
We hebben des te meer gemerkt dat een lage agressie veel perspectieven opent op spelgebied.
Meer nieuw later.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
en eveneens..
Hersteld met winst op het veld van Steaeu 74, nipt, maar hij telt.
Gaan de laatste week van de heenronde in op de 2e plaats met 30 punten. Nog 15 en ik ben gered.
Maandag grote clash tegen amigo el stino.
FC Royal wint met dezelfde cijfers, 4-3, thuis en verdiend. Hij heeft nu 24 punten en heeft nog steeds uitzicht op promotie.
Gaan de laatste week van de heenronde in op de 2e plaats met 30 punten. Nog 15 en ik ben gered.

FC Royal wint met dezelfde cijfers, 4-3, thuis en verdiend. Hij heeft nu 24 punten en heeft nog steeds uitzicht op promotie.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85