Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Prince88
Member of the Soccer Project Association

Post by Prince88 »

Uit gewonnen op de één na laaste met 1-3. Zonde van de 2 schorsingen op het middenveld voor morgen tegen de leider
Prince88, proud manager of Fresh
Avado
Team Manager

Post by Avado »

1-0 gewonnen van fc bruges (10 LR beter, had dus wel een grotere marge kunnen zijn) omdat hij waarschijnlijk vergeten is z'n aggresie in te stellen. 100% agressie bij een 95% scheidsrechter.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Guardian

Post by Guardian »

vandaag gewonnen

jammer dat ik nog steeds maar 5 pnten verschil heb met de 2de in de stand
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
real

Post by real »

Celtic'85 wrote:Ik heb het ook es zitten : Thuis 1% beter en toch verliezen zelfs. :evil:
idd erg cru voor jou :!: had er maximum een gelijkspel kunnen uithalen en een gelijkspel had een eerliijke uitslag kunnen zijn maar het is meer geworden voor mij helaas voor jou het is ook de eerste keer dak win en dak slechter ben in de ratings :shock: nja door deze overwinning stijgen we nu naar plaats 3 in het klassement met 4 punten achter de leider the rienaldos en 3 punten achter celtic 85 maar van plaats 3 tot 7 blijft het spannend alles staat dicht bij een :wink: vannacht mogen wij op verplaatsing naar FC Rockstar wij hebben 3 belangrijke A spelers die geschorst zijn en die anders ver nooit gescorst zijn drm moeten we nu 3 mindere spelers brengen met 2 prestatie amper 65/66 maarja niet aan te doen hij heeft ook redelijk wat schorsingen en ik heb het thuisvoordeel ook en hij heeft ook meer agressieve spelers ik hoop toch op een overwinning al zal het spannend zijn in de ratings ik gok dat ik zon 2 A 3 ratings beter zal zijn (dan tel ik geen rode kaarten en blessures enzo mee )
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
T-man

Post by T-man »

4-3 gew, blijf hangen halfweg: 6e plaats :D
Team = AC ManU (B2)
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

T-man wrote:4-3 gew, blijf hangen halfweg: 6e plaats :D
Hang jij normaal niet aan een toog ? :lol:
Momenteel in C.7
Celtic 85
T-man

Post by T-man »

Celtic'85 wrote:
T-man wrote:4-3 gew, blijf hangen halfweg: 6e plaats :D
Hang jij normaal niet aan een toog ? :lol:
'T is lang geleden, volgende keer is 7/11 > Birthday :P
Team = AC ManU (B2)
purple_white

Post by purple_white »

3-2 winst tegen FC Strakapud! :D Ik had amper een punt verwacht... Ik miste maar liefst 5 basisspelers door schorsingen! :) Ik haalde gelukkig nog een linierating van 130 bij een agressie van 50%.. En dit met een GK met BP 66 en een LB met een BP van 62! Deze winst was heel belangrijk. Want nu komen we terug tot op 3 punten van de nieuwe leider... FC Cosi fan tutte :) . Fresh heeft daarin een grote rol gespeeld... hij won namelijkmet 3-2 van FP Praha! :wink:

Nu gaan we de laatste week in... Eerst thuis tegen FC SY... dan uit op AS Bari. En dan thuis tegen tiramitsu. Van deze laatst genoemde moeten we zeker winnen. Thuis tegen FC SY moet minstens een punt gehaald worden. En uit tegen AS Bari zouden we al tevreden zijn met een gelijkspel... Ik heb het namelijk altijd lastig tegen hem.... :)
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
T-man

Post by T-man »

0-0 en weeral niet verloren deze week 8)
Team = AC ManU (B2)
Prince88

Post by Prince88 »

purple_white wrote:3-2 winst tegen FC Strakapud! :D Ik had amper een punt verwacht... Ik miste maar liefst 5 basisspelers door schorsingen! :) Ik haalde gelukkig nog een linierating van 130 bij een agressie van 50%.. En dit met een GK met BP 66 en een LB met een BP van 62! Deze winst was heel belangrijk. Want nu komen we terug tot op 3 punten van de nieuwe leider... FC Cosi fan tutte :) . Fresh heeft daarin een grote rol gespeeld... hij won namelijkmet 3-2 van FP Praha! :wink:

Nu gaan we de laatste week in... Eerst thuis tegen FC SY... dan uit op AS Bari. En dan thuis tegen tiramitsu. Van deze laatst genoemde moeten we zeker winnen. Thuis tegen FC SY moet minstens een punt gehaald worden. En uit tegen AS Bari zouden we al tevreden zijn met een gelijkspel... Ik heb het namelijk altijd lastig tegen hem.... :)
Serieus, wie had dat nou gedacht :D
Met maar liefst 5 B-spelers en nog 6 vermoeide A-spelers door de uefa van gister nog gewonnen van de nummer 1 :)
Prince88, proud manager of Fresh
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

2e puntenverlies van het seizoen vannacht opgelopen en dat was zo ingecalculeerd.

0-0 op Rapid Berchtem; na gelijke ratings en dat is het andere team dat vorig seizoen mee overgekomen is uit D.10 met mij en na real madridas weer een ploeg die met degradatie flirt waar ik tegen verlies.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Den Uier

Post by Den Uier »

THuisvoordeel en dna nog eens 10% beter en weeral een gelijkspel van 0-0 !!! T'is al den derde keer dit seizoen en dus ook 6 punten minder daardoor :? Kan ermee leven als de random eens tegen zit maar teveel van die zever is ook niet leuk meer :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
rienaldo14
Team Board Member

Post by rienaldo14 »

Op kop , op 1 punt gevolgd door Celtic 85 , hopelijk kunnen we de kloof houden en promoveren we samen naar B.3!!!!!
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Alimanzia Cebredas gaat wss; zodra de promotie naar B.2 vast staat; de kern vernieuwen; of toch een heel deel.

We hebben des te meer gemerkt dat een lage agressie veel perspectieven opent op spelgebied.

Meer nieuw later.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Hersteld met winst op het veld van Steaeu 74, nipt, maar hij telt.
Gaan de laatste week van de heenronde in op de 2e plaats met 30 punten. Nog 15 en ik ben gered. :D Maandag grote clash tegen amigo el stino.

FC Royal wint met dezelfde cijfers, 4-3, thuis en verdiend. Hij heeft nu 24 punten en heeft nog steeds uitzicht op promotie.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”