typisch voor me

Moderator: Moderator
Ja, uit zal ik een mirakel nodig hebben om een punt te pakkenkvk dries wrote:de volgende keer is de scheids ook in mijn voordeel ( 25 agressie ) dus daar zal zeker gewonnen moeten worden
lol , klvrees ervoor voor usljivovica wrote:Ja, uit zal ik een mirakel nodig hebben om een punt te pakkenkvk dries wrote:de volgende keer is de scheids ook in mijn voordeel ( 25 agressie ) dus daar zal zeker gewonnen moeten worden![]()
Hopelijk ben je tegen die tijd al gedegradeerd en moet je verliezen om bij je geliefde El Stino te komen
kvk dries wrote:lol , klvrees ervoor voor usljivovica wrote:Ja, uit zal ik een mirakel nodig hebben om een punt te pakkenkvk dries wrote:de volgende keer is de scheids ook in mijn voordeel ( 25 agressie ) dus daar zal zeker gewonnen moeten worden![]()
Hopelijk ben je tegen die tijd al gedegradeerd en moet je verliezen om bij je geliefde El Stino te komen
die match speel ik vol uit , dat zeg ik u nu alal ois het maar om een nederlander meze de degradatie in te trekken
Idd, 7 meer dan mijRaffin wrote:we sluiten de heenronde af met 24 ptn, 7 meer dan de degradatie
Het hoeft zeker niet tenkoste te gaan van kwaliteit, maar dan moet je wel mijn drie Nederlanders kopen met Bp's 77, 75 ,75. Ik gooi waarschijnlijk alles in de verkoop na dit seizoen, dus dan kan je komen shoppen als je ze wil hebben.sljivovica wrote: Als ik degradeer zal de clubleiding een nieuwe doelstelling toevoegen aan het beleid; ik zal dan richten op een selectie die voor minstens 70% uit Nederlanders bestaat. Dat zal ten koste gaan van de kwaliteit, maar dat neem ik dan voor lief.
Die kan ik nooit betalen manX-Tenzo wrote: Het hoeft zeker niet tenkoste te gaan van kwaliteit, maar dan moet je wel mijn drie Nederlanders kopen met Bp's 77, 75 ,75. Ik gooi waarschijnlijk alles in de verkoop na dit seizoen, dus dan kan je komen shoppen als je ze wil hebben.
Succes in de D dan!Want veel hoger ga je dan niet meer komen.sljivovica wrote: Als ik degradeer zal de clubleiding een nieuwe doelstelling toevoegen aan het beleid; ik zal dan richten op een selectie die voor minstens 70% uit Nederlanders bestaat. Dat zal ten koste gaan van de kwaliteit, maar dat neem ik dan voor lief.
En de sfeer in je ploeg, helemaal naar de vaantjesbbflood1 wrote:Succes in de D dan!Want veel hoger ga je dan niet meer komen.sljivovica wrote: Als ik degradeer zal de clubleiding een nieuwe doelstelling toevoegen aan het beleid; ik zal dan richten op een selectie die voor minstens 70% uit Nederlanders bestaat. Dat zal ten koste gaan van de kwaliteit, maar dat neem ik dan voor lief.
En penalty's kunnen evenzeer niet worden genomenIsis wrote:En de sfeer in je ploeg, helemaal naar de vaantjesbbflood1 wrote:Succes in de D dan!Want veel hoger ga je dan niet meer komen.sljivovica wrote: Als ik degradeer zal de clubleiding een nieuwe doelstelling toevoegen aan het beleid; ik zal dan richten op een selectie die voor minstens 70% uit Nederlanders bestaat. Dat zal ten koste gaan van de kwaliteit, maar dat neem ik dan voor lief.