Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Raffin
Member of the Soccer Project Association

Post by Raffin »

1% slechter dan leider Skunks en verlies

typisch voor me :)
sljivovica

Post by sljivovica »

kvk dries wrote:de volgende keer is de scheids ook in mijn voordeel ( 25 agressie ) dus daar zal zeker gewonnen moeten worden
Ja, uit zal ik een mirakel nodig hebben om een punt te pakken :(

Hopelijk ben je tegen die tijd al gedegradeerd en moet je verliezen om bij je geliefde El Stino te komen :wink:
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
kvk dries

Post by kvk dries »

sljivovica wrote:
kvk dries wrote:de volgende keer is de scheids ook in mijn voordeel ( 25 agressie ) dus daar zal zeker gewonnen moeten worden

Hopelijk ben je tegen die tijd al gedegradeerd en moet je verliezen om bij je geliefde El Stino te komen :wink:
lol , klvrees ervoor voor u :wink:
die match speel ik vol uit , dat zeg ik u nu al :wink: al ois het maar om een nederlander meze de degradatie in te trekken :P
el stino

Post by el stino »

kvk dries wrote:
sljivovica wrote:

lol , klvrees ervoor voor u :wink:
die match speel ik vol uit , dat zeg ik u nu al :wink: al ois het maar om een nederlander meze de degradatie in te trekken :P
:lol:
hij is dan wel de jongste, hij laat zich niet doen hoor Sljiv :P
ook, wil dries bij mij geraken dan moet hij de 11e plek pakken en doet hij er dus best aan om goed zijn best te doen. wat hij ook doet momenteel. alles ligt daar nog erg dicht bij elkaar. wel een duidelijke afscheiding tussen de top-5 en de rest van het klassement, maar slechts 2 punten tussen behoud en n°6 :o
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
sljivovica

Post by sljivovica »

2-1 verloren bij de Zoeloe's. De eerste helft creeren we geen enkele kans, we geven ook niet veel weg maar gaan toch met 1-0 achter de pauze in.
De tweede helft is iets beter en er vallen wat meer kansen te zien.
We komen op 1-1 en houden het bijna tot het einde vol. Twee minuten voor tijd valt dan toch de treffer, 2-1 :(
We krijgen vanaf de aftrap meteen een kans, de laatste van de wedstrijd, maar het mag niet zo zijn.

Donderdag sluiten we de eerste seizoenshelft af thuis tegen Vlalex. Een zware opgave, dat mag duidelijk zijn. Ik zal al enorm blij zijn als ik 1 punt thuis weet te houden, we gaan ervoor zoals gebruikelijk.
Het gemis van onze keeper zal zwaar wegen, maar verder staan we er goed voor.
FC Wageningen
Raffin

Post by Raffin »

thx aan broer om mijn ploeg in te stellen wegens privé-probs

tot mn grote verbazing gewonnen.. het zij zo, zal er niet om juichen
Raffin

Post by Raffin »

2-1 winst tegen Marlboro

we sluiten de heenronde af met 24 ptn, 7 meer dan de degradatie

dat is goed.
sljivovica

Post by sljivovica »

Raffin wrote:we sluiten de heenronde af met 24 ptn, 7 meer dan de degradatie
Idd, 7 meer dan mij :wink:

Thuis 0-1 verloren van Vlalex. Kan alleen maar blij zijn dat de schade beperkt is gebleven.
17 punten is niet goed, ik had zeker op 20 gehoopt.
Nu ja, maandag en dinsdag komen er weer 6 punten bij en ziet het er weer wat beter uit. En vrijdag hopelijk nog een puntje thuis tegen de Cheathunters erbij...

Ik hoop het seizoen af te sluiten met meer dan 30 punten, dat zou al meer zijn dan ik vantevoren had durven hopen. Hopelijk kan ik zelfs 35-40 halen, en daarmee degradatie ontlopen. Echter is mijn ploeg er door veroudering niet sterker op geworden, en mijn aankopen zijn leuk voor een mooie toekomst in de B/C divisie, maar zeker niet voor de A :?
Ach ja, we zien wel :D
Ondertussen gaan we rustig door met verkopen en inkopen.

Als ik degradeer zal de clubleiding een nieuwe doelstelling toevoegen aan het beleid; ik zal dan richten op een selectie die voor minstens 70% uit Nederlanders bestaat. Dat zal ten koste gaan van de kwaliteit, maar dat neem ik dan voor lief.
FC Wageningen
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

sljivovica wrote: Als ik degradeer zal de clubleiding een nieuwe doelstelling toevoegen aan het beleid; ik zal dan richten op een selectie die voor minstens 70% uit Nederlanders bestaat. Dat zal ten koste gaan van de kwaliteit, maar dat neem ik dan voor lief.
Het hoeft zeker niet tenkoste te gaan van kwaliteit, maar dan moet je wel mijn drie Nederlanders kopen met Bp's 77, 75 ,75. Ik gooi waarschijnlijk alles in de verkoop na dit seizoen, dus dan kan je komen shoppen als je ze wil hebben. :D
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
sljivovica

Post by sljivovica »

X-Tenzo wrote: Het hoeft zeker niet tenkoste te gaan van kwaliteit, maar dan moet je wel mijn drie Nederlanders kopen met Bp's 77, 75 ,75. Ik gooi waarschijnlijk alles in de verkoop na dit seizoen, dus dan kan je komen shoppen als je ze wil hebben. :D
Die kan ik nooit betalen man :wink:
Nee, als ik kwaliteitsverlies met mijn selectie wil voorkomen terwijl ik me vol op Nederlanders ga richten, moet ik er enorm veel meer tijd in gaan steken. Het zal dus wel iets minder goed worden, maar hopelijk kan ik m'n huidige niveau nog een lange tijd volhouden :D
Maar misschien werp ik wel een hengeltje uit naar je spelers tegen die tijd :P
FC Wageningen
lobert

Post by lobert »

Slechts 1 wedstrijd verloren, dat was de tweede wedstrijd van het seizoen, daarna 28/36 gehaald in de laatste 12 wedstrijden, waarvan de 4 laatste wedstrijden overwinningen zijn.. Dit geeft toch wel wat aan denk ik, in ieder geval geeft het aan dat we in the winning mood zijn en steeds beter in vorm komen. Als dit in de terugronde doorgezet kan worden, kunnen we zeker promoveren :)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
bbflood1
Team Board Member

Post by bbflood1 »

sljivovica wrote: Als ik degradeer zal de clubleiding een nieuwe doelstelling toevoegen aan het beleid; ik zal dan richten op een selectie die voor minstens 70% uit Nederlanders bestaat. Dat zal ten koste gaan van de kwaliteit, maar dat neem ik dan voor lief.
Succes in de D dan!Want veel hoger ga je dan niet meer komen. :wink:
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
Isis

Post by Isis »

bbflood1 wrote:
En de sfeer in je ploeg, helemaal naar de vaantjes :lol:
Veg

Post by Veg »

Isis wrote:
bbflood1 wrote:
En penalty's kunnen evenzeer niet worden genomen :lol:
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
yanniske

Post by yanniske »

Veg wrote:
Isis wrote:
bbflood1 wrote: Succes in de D dan!Want veel hoger ga je dan niet meer komen. :wink:
En penalty's kunnen evenzeer niet worden genomen :lol:
hoezo penalties? ze geraken ni eens aan die goal van de andere :lol:
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”