Neenito_2 wrote:Het contract van mijn oude middenvelder verloopt binnen 2 dagen. Als ik het contract gewoon laat verlopen, verlies ik dan teamspirit?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik heb hoogste bod op een speler en de datum is : 10 nov 2007
(22:00 CET) wanneer krijg ik hem dan ? ( de andere accepteert niet )
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
Name: Ghetto
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
-
Als dat de datum bij 'beschikbaar vanaf' is, dan wordt de speler 5 dagen later tijdens de simulatie van 4u verkocht. Dus 15 nov 4u, indien er de laatste 24u niet meer op de speler is geboden.Maxime wrote:Ik heb hoogste bod op een speler en de datum is : 10 nov 2007
-
Hoe lang en hoeveel mag je onder 0 staan? Ik heb op 2 spelers geboden in de hoop er toch eentje van te kunnen krijgen maar tot nu toe heb ik op allebei nog het hoogste bod. Ik heb er nix op tege dat ze allebei naar mij komen maar het probleem is dat ik dan bijna 1M onder 0 ga. Daarom mijn vraag.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
S.60/63/66 in A
-
Als 1 week met 2M onder 0 staat ga je failliet en verlies je je ploegThe Amazing Spicy wrote:Hoe lang en hoeveel mag je onder 0 staan? Ik heb op 2 spelers geboden in de hoop er toch eentje van te kunnen krijgen maar tot nu toe heb ik op allebei nog het hoogste bod. Ik heb er nix op tege dat ze allebei naar mij komen maar het probleem is dat ik dan bijna 1M onder 0 ga. Daarom mijn vraag.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
-
Dus als ik beide spelers koop en ik sta ca. 1M in het rood kan dat geen kwaad, ook al is dat voor een langere periode? Zijn er andere nadelen aan verbonden bv. voor elke dag dat je onder nul staat zoveel betalen?Glen DV wrote:Als 1 week met 2M onder 0 staat ga je failliet en verlies je je ploegThe Amazing Spicy wrote:Hoe lang en hoeveel mag je onder 0 staan? Ik heb op 2 spelers geboden in de hoop er toch eentje van te kunnen krijgen maar tot nu toe heb ik op allebei nog het hoogste bod. Ik heb er nix op tege dat ze allebei naar mij komen maar het probleem is dat ik dan bijna 1M onder 0 ga. Daarom mijn vraag.
Spicy's all-star
S.60/63/66 in A
S.60/63/66 in A
-
ik weet niet of ik het hier mag zetten, maar kan er iemand iets vertalen voor mij ?Een Tsjech stuurde mij dit: Prodávám hodně hráčů,tak se mrkni...
Mohli by jsme se i dohodnout na ceně...zatííím. Zou er iemand mij kunnen zeggen wat dit betekent ?
Mohli by jsme se i dohodnout na ceně...zatííím. Zou er iemand mij kunnen zeggen wat dit betekent ?
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
Ik denk dat je dat beter op het Tsjechse forum vraagt, je hebt er meestal snel een reactie.Skatanic wrote:ik weet niet of ik het hier mag zetten, maar kan er iemand iets vertalen voor mij ?Een Tsjech stuurde mij dit: Prodávám hodně hráčů,tak se mrkni...
Proud manager of KSVS
-
Ok bedankt voor het advieskoppes wrote:Ik denk dat je dat beter op het Tsjechse forum vraagt, je hebt er meestal snel een reactie.Skatanic wrote:ik weet niet of ik het hier mag zetten, maar kan er iemand iets vertalen voor mij ?Een Tsjech stuurde mij dit: Prodávám hodně hráčů,tak se mrkni...

'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
-
- Assistant Coach
Je kan kiezen, aangezien je achterban groter is dan het aantal zitplaatsen kan je ofwel uitbreiden, ofwel de tickets duurder maken.pipodeclown wrote:wanneer is het best om je stadion uit te breiden heb nu een achterban van 9556 en heb 4000 plaatsen wil ook niet uitbreiden als me stadion half leeg zit brengt dit ook niet op
enkele tips??
Via Spmt kan je de ideale prijs berekenen.
I love it when a plan comes together.

Wanneer weet je of een vrije speler bij jou komt of niet? Met andere woorden hoe lang staat die op de transferlijst.
Extra vraagje: Als je een vrije speler wil strikken door een hoog tekengeld te geven maar een normaal contract, moet je hem dan bij een contractverlenging weer dat hoog tekengeld geven of vervalt dat?
Extra vraagje: Als je een vrije speler wil strikken door een hoog tekengeld te geven maar een normaal contract, moet je hem dan bij een contractverlenging weer dat hoog tekengeld geven of vervalt dat?
I love it when a plan comes together.

-
volgens mij wordt hierbij de gewone transferregel toegepast: hij wordt dus na 6 dagen verkocht aan degene die het hoogste contract biedt.hannibal wrote:Wanneer weet je of een vrije speler bij jou komt of niet? Met andere woorden hoe lang staat die op de transferlijst.
Wanneer je een speler op de TL zet met een hoog contract vervalt dat contract ook niet, dus ik veronderstel dat ik in dit geval het contract niet vervalt.
correct me if i'm wrong

Boeren!
-
Gratis (= vrije) spelers staan 2 dagen op de TL en vertrekken dan naar het team dat het beste contract heeft aangeboden.robstje wrote:volgens mij wordt hierbij de gewone transferregel toegepast: hij wordt dus na 6 dagen verkocht aan degene die het hoogste contract biedt.hannibal wrote:Wanneer weet je of een vrije speler bij jou komt of niet? Met andere woorden hoe lang staat die op de transferlijst.
Wanneer je een speler op de TL zet met een hoog contract vervalt dat contract ook niet, dus ik veronderstel dat ik in dit geval het contract niet vervalt.
correct me if i'm wrong
Tekengeld valt weg bij de volgende contractbespreking, dus bij die gratis speler is het beter om tekengeld als extra te geven ipv een hoger loon.
Vergis ik mij nu gewoon of is dit anders geworden? Ik heb al enkele keren gemerkt dat ik op een speler aan het bieden ben, en iemand anders die ook op deze speler aan het bieden is afhaakt! Zijn bod intrekt dus! Kregen we daar vroeger geen melding van, of is dat alleen bij spelers die je zelf op de lijst hebt staan! Ik heb allessinds geen melding gekregen dat die andere zijn bod heeft ingetrokken!
TEAM : Djerba