Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

yockr
Member of the Soccer Project Association

Post by yockr »

nito_2 wrote:Het contract van mijn oude middenvelder verloopt binnen 2 dagen. Als ik het contract gewoon laat verlopen, verlies ik dan teamspirit?
Nee
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Maxime

Post by Maxime »

Ik heb hoogste bod op een speler en de datum is : 10 nov 2007
(22:00 CET) wanneer krijg ik hem dan ? ( de andere accepteert niet )
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto

Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
yockr

Post by yockr »

Maxime wrote:Ik heb hoogste bod op een speler en de datum is : 10 nov 2007
(22:00 CET) wanneer krijg ik hem dan ? ( de andere accepteert niet )
Als dat de datum bij 'beschikbaar vanaf' is, dan wordt de speler 5 dagen later tijdens de simulatie van 4u verkocht. Dus 15 nov 4u, indien er de laatste 24u niet meer op de speler is geboden.
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

Hoe lang en hoeveel mag je onder 0 staan? Ik heb op 2 spelers geboden in de hoop er toch eentje van te kunnen krijgen maar tot nu toe heb ik op allebei nog het hoogste bod. Ik heb er nix op tege dat ze allebei naar mij komen maar het probleem is dat ik dan bijna 1M onder 0 ga. Daarom mijn vraag.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Glen DV

Post by Glen DV »

The Amazing Spicy wrote:Hoe lang en hoeveel mag je onder 0 staan? Ik heb op 2 spelers geboden in de hoop er toch eentje van te kunnen krijgen maar tot nu toe heb ik op allebei nog het hoogste bod. Ik heb er nix op tege dat ze allebei naar mij komen maar het probleem is dat ik dan bijna 1M onder 0 ga. Daarom mijn vraag.
Als 1 week met 2M onder 0 staat ga je failliet en verlies je je ploeg
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

Glen DV wrote:
The Amazing Spicy wrote:Hoe lang en hoeveel mag je onder 0 staan? Ik heb op 2 spelers geboden in de hoop er toch eentje van te kunnen krijgen maar tot nu toe heb ik op allebei nog het hoogste bod. Ik heb er nix op tege dat ze allebei naar mij komen maar het probleem is dat ik dan bijna 1M onder 0 ga. Daarom mijn vraag.
Als 1 week met 2M onder 0 staat ga je failliet en verlies je je ploeg
Dus als ik beide spelers koop en ik sta ca. 1M in het rood kan dat geen kwaad, ook al is dat voor een langere periode? Zijn er andere nadelen aan verbonden bv. voor elke dag dat je onder nul staat zoveel betalen?
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Skatanic

Post by Skatanic »

ik weet niet of ik het hier mag zetten, maar kan er iemand iets vertalen voor mij ?Een Tsjech stuurde mij dit: Prodávám hodně hráčů,tak se mrkni...
Mohli by jsme se i dohodnout na ceně...zatííím. Zou er iemand mij kunnen zeggen wat dit betekent ?
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
koppes
Team President

Post by koppes »

Skatanic wrote:ik weet niet of ik het hier mag zetten, maar kan er iemand iets vertalen voor mij ?Een Tsjech stuurde mij dit: Prodávám hodně hráčů,tak se mrkni...
Mohli by jsme se i dohodnout na ceně...zatííím. Zou er iemand mij kunnen zeggen wat dit betekent ?
Ik denk dat je dat beter op het Tsjechse forum vraagt, je hebt er meestal snel een reactie.
Proud manager of KSVS
Skatanic

Post by Skatanic »

koppes wrote:
Skatanic wrote:ik weet niet of ik het hier mag zetten, maar kan er iemand iets vertalen voor mij ?Een Tsjech stuurde mij dit: Prodávám hodně hráčů,tak se mrkni...
Ik denk dat je dat beter op het Tsjechse forum vraagt, je hebt er meestal snel een reactie.
Ok bedankt voor het advies :wink:
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
pipodeclown
Assistant Coach

Post by pipodeclown »

wanneer is het best om je stadion uit te breiden heb nu een achterban van 9556 en heb 4000 plaatsen wil ook niet uitbreiden als me stadion half leeg zit brengt dit ook niet op
enkele tips??
hannibal
Team President

Post by hannibal »

pipodeclown wrote:wanneer is het best om je stadion uit te breiden heb nu een achterban van 9556 en heb 4000 plaatsen wil ook niet uitbreiden als me stadion half leeg zit brengt dit ook niet op
enkele tips??
Je kan kiezen, aangezien je achterban groter is dan het aantal zitplaatsen kan je ofwel uitbreiden, ofwel de tickets duurder maken.
Via Spmt kan je de ideale prijs berekenen.
I love it when a plan comes together.
Image
hannibal
Team President

Post by hannibal »

Wanneer weet je of een vrije speler bij jou komt of niet? Met andere woorden hoe lang staat die op de transferlijst.

Extra vraagje: Als je een vrije speler wil strikken door een hoog tekengeld te geven maar een normaal contract, moet je hem dan bij een contractverlenging weer dat hoog tekengeld geven of vervalt dat?
I love it when a plan comes together.
Image
robstje

Post by robstje »

hannibal wrote:Wanneer weet je of een vrije speler bij jou komt of niet? Met andere woorden hoe lang staat die op de transferlijst.

Extra vraagje: Als je een vrije speler wil strikken door een hoog tekengeld te geven maar een normaal contract, moet je hem dan bij een contractverlenging weer dat hoog tekengeld geven of vervalt dat?
volgens mij wordt hierbij de gewone transferregel toegepast: hij wordt dus na 6 dagen verkocht aan degene die het hoogste contract biedt.

Wanneer je een speler op de TL zet met een hoog contract vervalt dat contract ook niet, dus ik veronderstel dat ik in dit geval het contract niet vervalt.

correct me if i'm wrong :wink:
Image
Boeren!
yockr

Post by yockr »

robstje wrote:
hannibal wrote:Wanneer weet je of een vrije speler bij jou komt of niet? Met andere woorden hoe lang staat die op de transferlijst.

volgens mij wordt hierbij de gewone transferregel toegepast: hij wordt dus na 6 dagen verkocht aan degene die het hoogste contract biedt.

Wanneer je een speler op de TL zet met een hoog contract vervalt dat contract ook niet, dus ik veronderstel dat ik in dit geval het contract niet vervalt.

correct me if i'm wrong :wink:
Gratis (= vrije) spelers staan 2 dagen op de TL en vertrekken dan naar het team dat het beste contract heeft aangeboden.

Tekengeld valt weg bij de volgende contractbespreking, dus bij die gratis speler is het beter om tekengeld als extra te geven ipv een hoger loon.
Bombay

Post by Bombay »

Vergis ik mij nu gewoon of is dit anders geworden? Ik heb al enkele keren gemerkt dat ik op een speler aan het bieden ben, en iemand anders die ook op deze speler aan het bieden is afhaakt! Zijn bod intrekt dus! Kregen we daar vroeger geen melding van, of is dat alleen bij spelers die je zelf op de lijst hebt staan! Ik heb allessinds geen melding gekregen dat die andere zijn bod heeft ingetrokken!
TEAM : Djerba
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”