Tevens komen we in de rankschikking gelijk te staan met Purple White, enkel zijn aantal gescoorde doelpunten is iets meer dan die van mij, maar daar zal morgen verandering in komen en proberen we de 3e plaats voor ons alleen op te eisen
Divisie C
Moderator: Moderator
-
Prince88
- Member of the Soccer Project Association
Waar As Bari in de heenwedstrijd thuis won met een nieuw linieratingrecord, zo doe ik dat in de terugronde. Door een nieuw linieratingrecord neer te zetten van 142 kon ik de winst thuishouden; 2-1.
Tevens komen we in de rankschikking gelijk te staan met Purple White, enkel zijn aantal gescoorde doelpunten is iets meer dan die van mij, maar daar zal morgen verandering in komen en proberen we de 3e plaats voor ons alleen op te eisen
Prince88, proud manager of Fresh
-
el stino
één smiley om te omvatten hoe ik me voel:
gelijke ratings in een uit-match van 137 en toch verliezen
en dan mag ik nog gelukkig zijn dat ik mijn penalty erin schiet of het had 4-2 verlies geweest.
na de euforie van gisteren bij het binnenhalen van een Rm volgt een wel erg koude douche.
de n°2 loopt nu uit tot 4ptn en we konden zelfs inlopen op Celtic, die ook moet gevloekt hebben deze morgen toen hij zag dat ook hij verloor met gelijke ratings.
vooral die blessure van men A-Lm is pijnlijk, want het is een enorm drukke week, met ook enkele VrB's. hopelijk houden men spelers dit vol, want het zou enorm zuur aanvoelen als we promotie missen met deze ploeg.
gelijke ratings in een uit-match van 137 en toch verliezen
na de euforie van gisteren bij het binnenhalen van een Rm volgt een wel erg koude douche.
de n°2 loopt nu uit tot 4ptn en we konden zelfs inlopen op Celtic, die ook moet gevloekt hebben deze morgen toen hij zag dat ook hij verloor met gelijke ratings.
vooral die blessure van men A-Lm is pijnlijk, want het is een enorm drukke week, met ook enkele VrB's. hopelijk houden men spelers dit vol, want het zou enorm zuur aanvoelen als we promotie missen met deze ploeg.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Shonk
3-4 winst bij FC Mac. Hierdoor lopen we uit op plek 10 van FC Trnavka. We staan nu 4ptn voor op de eerste degradatieplek. Met morgen een thuiswedstrijd tegen FC Rapid Bertem hoopt de manager ook hier de volle buit te pakke.
We gaan alvast probere ons best te doen en zo ons seizoen toch probere te redde. Van transfers is er op dit moment geen sprake in Dorne.
We gaan alvast probere ons best te doen en zo ons seizoen toch probere te redde. Van transfers is er op dit moment geen sprake in Dorne.

Vervelende 3-2 nederlaag. Ik ga zo aansluiting met de top 5 verliezen.
Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
-
installatietechnicus
vanmorgen een nieuw lineratingrecord gehaald we haalden tegen the rienaldos maar liefst een rating van 142 met 95 agressie dus met de volle 100 kunnen dat er mss 143-144 zijn
door deze overwinning staan we op de 2de plaats met 1 punt voor op de 3de en vannacht moet ik op verplaatsing tegen hem het zal heel erg moeilijk worden
wss zal hij de overwinning nemen maar toch hopen we stiekem toch op een puntje
we zien wel deze nacht
het is allesinds zeer spannend bovenaan nog 5 ploegen kunnen de promotie nemen naar de B.3
oja we hebben ook een nieuwe RM binnengehaald zal bij 100 moraal en 100 fitheid 70 prestatie halen en bij 100 ervaring 73-74 prestatie
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
heeft wel een tamelijk hoge agressie
oja we hebben ook een nieuwe RM binnengehaald zal bij 100 moraal en 100 fitheid 70 prestatie halen en bij 100 ervaring 73-74 prestatie
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
heeft wel een tamelijk hoge agressie
-
Prince88
Eenvoudige 0-6 overwinning behaald op Mado. Met deze overwinning komen we op de 3e plaats terecht, een plek die we moeten kunnen vasthouden tot het einde toe. (wie zou dat gedacht hebben van te voren...
)
Prince88, proud manager of Fresh
-
Shonk
2-2 gelijkgespeeld tegen FC Rapid Bertem. Hierdoor komt FC Trnavka terug tot op 2ptn. We hopen alvast de komende 5 wedstrijden niet met te punten te morsen en zo ons te redde.
De club heeft wel besloten in samenspraak met de staf en speler dat Robert Wijnen de club mag verlaten op eigen vraag. Ook François Crabeels wil meer speelkansen krijgen bij een andere club.
De club heeft wel besloten in samenspraak met de staf en speler dat Robert Wijnen de club mag verlaten op eigen vraag. Ook François Crabeels wil meer speelkansen krijgen bij een andere club.

-
SanderPlof
- Team President
Wederom een mooie overwinning voor Ploffers uit bij Aduard Blizzards, met 1-2. Mede door wat problemen in de selectie van Aduard.
Maar al met al is het gat nog maar 3 punten met de 10e plek.
Dus behoud is weer in zicht.
Nu hopelijk donderdag winnen thuis tegen AC ManU. Dit zal moeilijk worden, maar het is niet onmogelijk.
Maar al met al is het gat nog maar 3 punten met de 10e plek.
Dus behoud is weer in zicht.
Nu hopelijk donderdag winnen thuis tegen AC ManU. Dit zal moeilijk worden, maar het is niet onmogelijk.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.