Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Prince88
Member of the Soccer Project Association

Post by Prince88 »

Waar As Bari in de heenwedstrijd thuis won met een nieuw linieratingrecord, zo doe ik dat in de terugronde. Door een nieuw linieratingrecord neer te zetten van 142 kon ik de winst thuishouden; 2-1.

Tevens komen we in de rankschikking gelijk te staan met Purple White, enkel zijn aantal gescoorde doelpunten is iets meer dan die van mij, maar daar zal morgen verandering in komen en proberen we de 3e plaats voor ons alleen op te eisen :)
Prince88, proud manager of Fresh
el stino

Post by el stino »

één smiley om te omvatten hoe ik me voel: :evil:

gelijke ratings in een uit-match van 137 en toch verliezen :x en dan mag ik nog gelukkig zijn dat ik mijn penalty erin schiet of het had 4-2 verlies geweest. :roll:
na de euforie van gisteren bij het binnenhalen van een Rm volgt een wel erg koude douche.
de n°2 loopt nu uit tot 4ptn en we konden zelfs inlopen op Celtic, die ook moet gevloekt hebben deze morgen toen hij zag dat ook hij verloor met gelijke ratings.

vooral die blessure van men A-Lm is pijnlijk, want het is een enorm drukke week, met ook enkele VrB's. hopelijk houden men spelers dit vol, want het zou enorm zuur aanvoelen als we promotie missen met deze ploeg. :cry:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Shonk

Post by Shonk »

3-4 winst bij FC Mac. Hierdoor lopen we uit op plek 10 van FC Trnavka. We staan nu 4ptn voor op de eerste degradatieplek. Met morgen een thuiswedstrijd tegen FC Rapid Bertem hoopt de manager ook hier de volle buit te pakke.

We gaan alvast probere ons best te doen en zo ons seizoen toch probere te redde. Van transfers is er op dit moment geen sprake in Dorne.
Image Image
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Vervelende 3-2 nederlaag. Ik ga zo aansluiting met de top 5 verliezen.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
T-man

Post by T-man »

2-1 gew :D morgen hopen op een kleine stunt (lees 1 punt) thuis tgn Forza Buffalo want ik heb 3 geschorsten en een blessure :?
Team = AC ManU (B2)
Den Uier

Post by Den Uier »

Vanmorgen dus verloren van Fresh zoals verwacht. De rest van de week zouden we normaal gezien alles moeten winnen ! 9/12 ?! Daar gaan we voor natuurlijk :D
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

Gisteren gewonnen tegen de manager die onder mij staat en vandaag gelijk gespeeld tegen de manager die boven mij staat.

Oftewel ik blijf helaas 5e :cry:
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
el stino

Post by el stino »

ik hoop morgen op een overwinning tegen fc bruges, maar zal mssn wel moeilijk worden :?
real

Post by real »

vanmorgen een nieuw lineratingrecord gehaald we haalden tegen the rienaldos maar liefst een rating van 142 met 95 agressie dus met de volle 100 kunnen dat er mss 143-144 zijn :) door deze overwinning staan we op de 2de plaats met 1 punt voor op de 3de en vannacht moet ik op verplaatsing tegen hem het zal heel erg moeilijk worden :( wss zal hij de overwinning nemen maar toch hopen we stiekem toch op een puntje :wink: we zien wel deze nacht :P het is allesinds zeer spannend bovenaan nog 5 ploegen kunnen de promotie nemen naar de B.3 :wink:

oja we hebben ook een nieuwe RM binnengehaald zal bij 100 moraal en 100 fitheid 70 prestatie halen en bij 100 ervaring 73-74 prestatie

http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1

heeft wel een tamelijk hoge agressie
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Prince88

Post by Prince88 »

Eenvoudige 0-6 overwinning behaald op Mado. Met deze overwinning komen we op de 3e plaats terecht, een plek die we moeten kunnen vasthouden tot het einde toe. (wie zou dat gedacht hebben van te voren... :o )
Prince88, proud manager of Fresh
Den Uier

Post by Den Uier »

Prince88 wrote:Eenvoudige 0-6 overwinning behaald op Mado. Met deze overwinning komen we op de 3e plaats terecht, een plek die we moeten kunnen vasthouden tot het einde toe. (wie zou dat gedacht hebben van te voren... :o )

ik :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
T-man

Post by T-man »

3-2 gew en een mooie 4e plek voorlopig :D
Team = AC ManU (B2)
el stino

Post by el stino »

weederom gefaald om dichterbij te kruipen :(
Shonk

Post by Shonk »

2-2 gelijkgespeeld tegen FC Rapid Bertem. Hierdoor komt FC Trnavka terug tot op 2ptn. We hopen alvast de komende 5 wedstrijden niet met te punten te morsen en zo ons te redde.

De club heeft wel besloten in samenspraak met de staf en speler dat Robert Wijnen de club mag verlaten op eigen vraag. Ook François Crabeels wil meer speelkansen krijgen bij een andere club.
Image Image
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Wederom een mooie overwinning voor Ploffers uit bij Aduard Blizzards, met 1-2. Mede door wat problemen in de selectie van Aduard.

Maar al met al is het gat nog maar 3 punten met de 10e plek.
Dus behoud is weer in zicht.

Nu hopelijk donderdag winnen thuis tegen AC ManU. Dit zal moeilijk worden, maar het is niet onmogelijk.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”