Divisie B
Moderator: Moderator
-
raoulio
- Member of the Soccer Project Association
Kans op promotie slinkt per dag. Nog 3 zware wedstrijden die gaan komen en daarbij beginnen de blessures de kop op te steken, op moment 4 spelers in lappenmand en net viel m'n beste CM uit tijdens training 
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Currently playing in A.1
-
gangstakiller
Shit, shit, SHIT
Vergeet ik mijn opstelling voor een stomme vriendschappelijke wedstrijd in te stellen zondag avond 22.00 uur.
Erg stom, speel morgen tegen Soad die beschikt over moraal /fitheid 100/100. En ik speel ook nog is uit.
Erg zuur als dit fout(je) mij promotie gaat kosten.
Vergeet ik mijn opstelling voor een stomme vriendschappelijke wedstrijd in te stellen zondag avond 22.00 uur.
Erg stom, speel morgen tegen Soad die beschikt over moraal /fitheid 100/100. En ik speel ook nog is uit.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
Speel nu in B.1
-
matt
Neenee, 2 zware wedstrijdenraoulio wrote:Kans op promotie slinkt per dag. Nog 3 zware wedstrijden die gaan komen en daarbij beginnen de blessures de kop op te steken, op moment 4 spelers in lappenmand en net viel m'n beste CM uit tijdens training
Tenzij m'n teamspirit tegen dan al zo straf gestegen zal zijn en ik ook een heel fitte A-kern heb...maw de kans is klein
Veel succes alleszins
Eigenlijk maar 1 zware wedstrijd zeker ? Teamspirit is wel in stijgende lijn maar niet in die mate dat dit voor u een probleem zou mogen zijn !matt wrote:Neenee, 2 zware wedstrijdenraoulio wrote:Kans op promotie slinkt per dag. Nog 3 zware wedstrijden die gaan komen en daarbij beginnen de blessures de kop op te steken, op moment 4 spelers in lappenmand en net viel m'n beste CM uit tijdens training![]()
Tenzij m'n teamspirit tegen dan al zo straf gestegen zal zijn en ik ook een heel fitte A-kern heb...maw de kans is klein![]()
Veel succes alleszins
Nu, we gaan ervoor (zijn toch zeker van het behoud), om dan volgend seizoen (hopelijk zonder al te veel blessures/schorsingen) het u (nog) iets moeilijker te maken
Veel geluk morgen iig ...
F37 : 7th - 2nd
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
-
akki
de promotie mag je van gerust hebben, ik hoop gewoon op puntenverlies zodat ik zeker ben van de titel. Als jij morgen je match verliest ben ik zeker van de titel want kmoet nog tegen fc kamelen en heb sowiso een match meer gewonnen dan jij. Maar die promotie is je zeker gegundgangstakiller wrote:Shit, shit, SHIT
Komaan eh matt, ik reken op jematt wrote:Neenee, 2 zware wedstrijdenraoulio wrote:Kans op promotie slinkt per dag. Nog 3 zware wedstrijden die gaan komen en daarbij beginnen de blessures de kop op te steken, op moment 4 spelers in lappenmand en net viel m'n beste CM uit tijdens training![]()
Tenzij m'n teamspirit tegen dan al zo straf gestegen zal zijn en ik ook een heel fitte A-kern heb...maw de kans is klein![]()
Veel succes alleszins
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
Herr_Theuwis
- Team Board Member
-
Herr_Theuwis
- Team Board Member
-
gangstakiller
Reesing gefeliciteerd met promotie, zie me namelijk neit van u winnenHerr_Theuwis wrote:* ZUCHT *
Met een rode kaart nog steeds 2% beter, ge houdt het gewoon niet voor mogelijk...en dan nog boefen.
Proficiat aan rollerbal met de titel !
Season 2: Champion E.30
Speel nu in B.1
Speel nu in B.1
-
matt
Ik heb vandaag toch nog eens een match gewonnen maar ja, tegen de laatste met TS 45 of zo..Veg wrote:Komaan eh matt, ik reken op jematt wrote:Neenee, 2 zware wedstrijden![]()
Veel succes alleszins
Nu tref ik nog de nr. 2 en nr. 3, ik zal er alles aan doen om ze het vuur aan de schenen te leggen maar ik vrees dat m'n kansen toch heel klein blijven
-
raoulio
Nja je ziet het, ik het niet het geluk meezitten om te promoveren, al paar keer lullig punten laten liggen dit seizoen en (nergens onverdiend punten gewonnen). En ook vandaag weer hetzelfde verhaal, had ik 1 week eerder tegen je mogen spelen had ik wel gewonnen wegens je dramatische TS maar die stond gister alweer op 88% en kijk eens aan het werd een mooie evenwichtige wedstrijd vandaag, waarin jij uiteindelijk 1% beter wasDaPrince wrote:Eigenlijk maar 1 zware wedstrijd zeker ? Teamspirit is wel in stijgende lijn maar niet in die mate dat dit voor u een probleem zou mogen zijn !matt wrote:Neenee, 2 zware wedstrijdenraoulio wrote:Kans op promotie slinkt per dag. Nog 3 zware wedstrijden die gaan komen en daarbij beginnen de blessures de kop op te steken, op moment 4 spelers in lappenmand en net viel m'n beste CM uit tijdens training![]()
Veel succes alleszins
Nu, we gaan ervoor (zijn toch zeker van het behoud), om dan volgend seizoen (hopelijk zonder al te veel blessures/schorsingen) het u (nog) iets moeilijker te maken![]()
Veel geluk morgen iig ...
Prince speelde een prachtige wedstrijd ik speel top en toch verliezen met 4-2 zuur
Morgen MOET ik winnen om nog te mogn dromen, wat ik eigenlijk allang niet meer doe en om de 3e plaats in ieder geval veilig te stellen.
En matt als jou TS woensdagavond niet op 45% staat reken ik op een nederlaag voor mij
Kortom dit seizoen zit het geluk niet mee, volgend seizoen is waarschijnlijk het laatste seizoen want de laatste tijd begint het spel me minder te intresseren dus wordt het maar eens tijd om helemaal opnieuw te beginnen
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Currently playing in A.1
Currently playing in A.1